0,20Kč za klik a téměř 0,5 % účinnost reklamní kampaně? I to je možné

Jak to vím?
Jednoduše. Prostě jsem si tu reklamu koupil, protože tak vím, do čeho jdou moji klienti a co můžou očekávat.

Prodáváte Mercedesy? Jezdíte v VW? Pak nevíte, proč si koupit Mercedes.

Já prodávám internetovou reklamu, koupil jsem si internetovou reklamu a mám ověřenou internetovou reklamu. Vím o čem mluvím.. Mám statistiky od firmy i od Google a mám i telefonáty na mé inzeráty na internetu.

"Statistika nuda je, má však cenné údaje" zpívá se v jedné české pohádce.. A za dva roky, co jsme účastníkem své vlastní reklamní kampaně, mohu říct " Internetová reklama funguje!! "

A nabízím neomezené možnosti za neuvěřitelné ceny.. Dali byste 10 korun měsíčně na reklamu? Dali byste 50, 100, 10.000 Kč. Znám lidi a malé firmy, co ano. A výsledek, v případě některých reklam pochybný a u někoho jen statistika přístupů do sekcí!! A ne na firmu..

Ale to nehrozí v mém případě. Navíc, můžete si to zkontrolovat přes Google analytics, každému to nabízím.. A někteří lidé se pak diví, proč platili takové peníze jiným firmám, nebo optimalizátorům, nebo reklamním agenturám, když nemají výsledek.

Za dva měsice uvidíte, co funguje a co ne. Noví versus vracející se klienti, čas na stránce, obchody.. Vše máte jak na talíři. Kdo neví, tomu poradím...

Jde Vám o množství lidí na stránku, nebo o prodej zboží? Síla není v přístupu, ale v prodeji.

A zase tu máme statistiky!! Více lidí, více procent, větší šance..

Chcete 3 miliony lidí na shlíédnutí reklamy měsíčně? - Máte je mít.. za 50.000 na rok, třeba.

Nic není nemožné a vše je splnitelné.. ( za penize v Praze dům...) :)

Více detailů na www.reklamniagent.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak poznat dokonale chráněnou fotovoltaickou elektrárnu?

Chcete mít přehled o Vašich investicích ...